lauantai 30. huhtikuuta 2016

Suomiko itsenäinen valtio?

30.04.2016


Aikoinaan Lipposen myytyä Suomen EU:lle, Suomi menetti heti ns. itsenäisyytensä. Suomen valtion mahdollisuus saada päättää omista asioistaan suhteessa EU/muu maailma on tukahdutettu.  Olemme olleet jo kauan entisiä itsenäisiä.

Maamme presidentti kera vaimonsa kunnioittaa sotiemme veteraaneja. Niin kuin me kaikki muutkin ja kaikissa maailman maissa jokainen omiaan. Heidän hankkimansa itsenäisyys on nyt juuri enemmän veitsen terällä kuin koskaan.

Koko sodan jälkeisen Suomen historian  ainoa päämäärä on ollut irroittaa Suomi ensin Neuvostoliiton ja myöhemmin Venäjän naapuruudesta. Asia kruunattanee Suomen Ulkopoliittisen Instituutin vasaralla NATOlle lahjaksi.

Mikään maa maailmassa ei tunnustaisi isänmaalliseksi teoksi kutsua rakuunoita USA:sta panssareineen tai Oregonin kansalliskaartin lentäjiä maahansa sotaharjoituksiin. Kyseessä ei ole puolustusharjoitus, vaan sotatilan harjoitteleminen.

Suomen arvokkaalle maaperälle on kutsuttu Atlantintakaista armeijakalustoa miehistöineen. Suomi ei siis toimi Eurooppa-henkisesti vaan ääriamerikkalaisen ajatusmaailman hyväksi. Suomi ei arvosta puoluettmuuttaan tai itsenäisyyttään.

Suomalainen NATO-maailma ei hyväksy muuta kuin amerikkalaisen sotavoiman maihinnousun Suomen maaperälle ja Suomen antautumisen  NATO=USA täydellisen toiminnan harjoituskentäksi.

Suomi-NATO ihmiset haluavat luovuttaa Suomen BKT:stä vuosittain 2% Nato-jäsenmaksuksi. Samat ihmiset lopettavat kaiken yhteydenpidon naapuriin. Kauppasuhteet boikottiin, se on jo toteutettu.

Uskomaton sokeus on vallalla puolustusministerimme komentopaikalla. Hän jopa vaatii suomalaisia armeijan palveluksessa olevia kantahenkilöitä pakkosiirtymään vaadittaessa maailman sotapoliittisiin konflikteihin. Puolustusministerillä ei liene poikia, sillä yleisen ajatusmaailman mukaan pojista tulee sotilaita enimmäkseen.

Presidentillämme on poikia ja lapsenlapsia. Hän on toistaiseksi tiedostanut uhan, minkä tuo pakko lähteä-pykälä aiheuttaa. Tosin puolustusministerimme ei tiedota, kuinka hyvin vapaaehtoisesti jo lähteneiden ja palaneiden henkinen kuntoutus kriisialueilta on hoidettu ja saavatko he haavoituttuaan riittävästi korvausta. Kaikkein pahin on vielä edessä, nimittäin näiden vapaaehtoisten perheet ja lapset.

Jos ei arvosta sotilaan vaimoa ja lapsia, perhesuhteita, voi päättää kylmästi kirjoituspöydän äärestä pakkolaista. Tuo ei ole osoitus itsenäisyydestä. Pikemminkin on kova halu tehdä kuten ennen haaremeissa oli jalkavaimoja, valtiosta liittymisillä ja laeilla toisenluokan epäitsenäisiä maa-alueita. Itsenäisyyden satavuotisjuhla on teatteria. Olemme NATOlssa vielä enemmän epäitsenäisiä, mutta saavathan sotilaat Suomessa nostaa palkkaa enemmän ja heitä tulee olemaan enemmän myös ulkomailta maassamme. Nolottaa veteraanien puolesta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.