17.huhtikuuta 2016
Vaan kukapa kovistelisi sotavoimien tuhlausta Kaliningradista pohjoiseen ja itään? Kuinka paljon USA:n sotavoimat laskevat ilmastoon saasteita tälläkin hetkellä ja täysin surutta? Kohta, ellei jo nyt, Oregonin kansalliskaarti tulee likaamaan Suomen ilmastoa vain ja ainostaan härnätäkseen naapuriamme. Paljonko kyseinen harjoitus saastuttaa ilmastoamme? Täysin turhaa kukkoilua Oregonilta ja vielä typerämpää asian allekirjoittaneiden tahoilta.
YLE-radio on nyt juuri iltauniimme tuon saastetiedotuksensa pläjäyttänyt. Yle ja IS ovat erikoistuneet viemään suomalaisilta yöunet, sekä valtion talouskasvun alasajo jatkuvalla sotaisuudellaan ainoa päämääränsä.
Ihmiset eivät uskalla käyttää ainoatakaan euroaan, sillä mistä me voimme tietää, ryntääkö naapuri rajojen yli tai tai törmääkö USA Venäjän kanssa merellä tai ilmassa. Siis Suomen talous on hajalla. Kukaan ei uskalla mitään tässä insinöörijohtoisessa maassa.
Tuhoon tuomittu kansakunta EU-jäsenyyden tuoman epämiellyttävän ylikiltteyden takia. Olemme kuin lampaat laumana kuuliaisia kaikelle, mitä oletetaan jossakin odotettavan. Mitä ne tuolla EU:ssa ajattelee, ettei olla edes Eurooppaa vai? Niinpä.
Milloin uskallamme olla taas itsenäisiä? Eteläisessä EU-ssa syödään jo primöörejä. Täällä sulatellaan lumihankia. Liikenteen lisääntyminen on nostanut päästömme, mutta liikenteen lopetusko on suomalaisen ainoa mahdollisuus?
Miksi kukaan ei vaadi muita maita maailmassa sylttytehtaalle päästöineen? Ilmastoamme emme voi muttaa, maa-alaamme ei varmastikaan haluta pienentää, joten välimatkat ovat pitkiä ja pyöräilläkään koko kansa ei todellakaan voi.
Suomalaisen mittapuun mukaan hevonen on saastuttaja, lehmä on pahin sellainen ja ainoastaan kohta maasta nouseva hortta on ainoaa oikeaa ruokaa. Ilmeisesti suomalaiset uutiset toivovat meidän suomalaisten olemassaolon tässä maassa loppuvan ja pian. Mehän olemme ainoastaan saastuttajia. Meillä ei ole oikeutta olla hetkeäkään onnellinen kansakunta. Me emme saa nauttia kylmän kevään iloista ja tulevan viikon lumisateista.
Juuri nyt yötä vasten meidän tulee murehtia unettomina saasteongelmaamme. Samaan aikaan lentokoneet ovat kuljettaneet 80 000 uutta turistia pohjoiseen haurastuttamaan saastetavoitettamme.
Liikennettä se on pohjoisen turistitulvatkin. YLE haloo! En halua maksaa YLE-veroa näin huonoista uutisoinneista!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.