15.maaliskuuta 2016 Suomen aikaa
Tänään on kuitenkin viidestoista päivä. Hieno päivä lähteä typerästä poliittisesta piirileikistä
Syyriassa. YK on menettänyt uskottavuutensa hännystelijänä. EU on pelkkä perässä kuolaaja.
Presidenttiehdokas tunkee ihmisen kasvoille joka ikinen aamu, Google on myynyt sielunsa.
Tänään on loistava päivä lähteä Syyriasta. Erittäin järkevä presidentti on nähnyt Syyrian kulissien taakse. USA on maksanut aluksi kapinallisille. USA on aikaisemmin valloittanut Irakin ilman kenenkään lupaa.
Irakista sikisi vastarinta ns.länttä vastaan. USA on nyt takapiruna pakotteissa. pakotteet ovat suoraan sanoen ahterista. USA tekee maailmasta omien halujensa leikkikentän muun maailman kustannuksella käytännössä.
Miksi maksaa jokaisen USAn tekemän väärän tuennan kustannukset omista pusseistaan? Älytöntä. Jälleenrakentamiset yksityisten maiden asukkaiden verorahoilla, EU tukia USA:n harjoittaman Lähi-idän politiikan johdosta. Olisi järjetöntä maksaa sen kustannuksia tämän maanosan rahapusseista.
Pakotteilla ei ole muuta tarkoitusta kuin kiusata niiden kohteiksi joutuneita. Pakotteet ovat vaarallisen maan vaarallinen tapa kommunikoida, sillä ei ole valmiuksia eurooppalaiseen diplomatiaan, he eivät hallitse käsitettä diplomatia.
USA nostaa perinteisesti kiväärit olalleen ja lähtee uudisraivajana toimittamaan alkuasukkaat pois päiviltä missä maailmankolkassa tahansa. Muulla maailmassa ei ole oikeutta itsenäisyyteen, kaikki vaan vasalleiksi.
USA:lla on naispresidenttiehdokas, joka huutaa vaalitilaisuuksissaan kuin Saksan Bonnin kaupungin entiset torimuijat. Kumpi voittaa, huutava torimuija vai googlen kaapannut miljardööri? Miksi jatkaa noiden kulissien kannatusta Syyriassa?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.