keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Britit viekää laivanne hiiteen!

10. helmikuuta 2016


Britit lähettävät meille laivoja turvaamaan Venäjää vastaan! Ei ole hullumpaa kuultu, tulevat tekemään tänne sodan! Suomi on uhattu NATO:n taholta. Meidät on jo kaadettu taloudellisesti juuri EU:n NATO-maiden tahdosta.


Tämä on yhtä helvettiä. Miksi meidän pitäisi pelätä ikivanhaa naapuriamme? Harmittaako Britanniaa hyvät välimme? Viro on sellainen vellihousu, ettei rajaa. Viro haastaa riitaa asukkaidensa ja kohta taloutensa kustannuksella.

Kunpa tyhmät suomalaiset jättäisivät halvan viinan ostomatkat ja naiset neulelankojen perässä juoksemisen Virossa. Suomeen saa ihan mitä viinoja vaan, vaikkakin Alkon kautta. Neulelankoja on rajaton valikoima ja lisää voi tilata netistä. Mutta kun Virossa on halvempaa.

Virossa ovat palkatkin pienemmät. Virossa ei ole samanlaista perusturvaa. Viro on ikuinen luuseri loppupeleissä, niin myös nyt. Venäjä ei tee yhtään mitään Virolla, eikä Ruotsilla. Venäjällä on niin paljon maata, ettei se lopu yhtä nopeasti kuin Virossa. Siellä kompastuu omiin varpaisiinsa hyvin pian.

Ruotsissa on niin mahtava vierailta mailta tulleiden ongelma, ettei rajaa. Mitä ihmettä  Venäjä tekisi maalla, jonka sosiaalikuluista yli puolet menee juuri muilta tulleille elämiseen. Asuntopula on huikea.

On kyllä idioottimaista tulla tänne meidän merille mesoamaan. Pysykää kotonanne ja ratkaiskaa omienne pulmat. Kyllä niitä riittää Britanniassakin ihan loputtomasti. Luetellaanko?

Vielä vähemmän luottamusta NATOON, vielä vähemmän uskoa sen TARKOITUSPERIIN. Selvää
riidan haastamista, SUOMI SOTATANTEREEKSI TAAS KERRAN.

Siitä syystä Ranskan AREVA riitelee suomalaisten kanssa ydinvoimalasta, että jos se räjähtäisi käytössä käsiin, kallisarvoiset ruotsalaiset saisivat saasteet niskoilleen sopivalla tuulella.

Kääntäkää ne laivanne takaisin kotiin, tämä on niin pieni ja ahdas meri. Nyt menee boikottiin kaikki UK-tuotteet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.